Abstract:
У кваліфікаційній роботі автором було розглянуто сутність поняття «клієнтоорієнтованість», досліджено зміст формування клієнтоорієнтованого підходу в організації як фактора розвитку підприємства, визначено теоретико-методичні основи формування та оцінювання факторів сприяння лояльності клієнта як складової менеджменту фактору розвитку підприємства.
Автором зазначено, що на функціонування АТ «Укрпошта» великий вплив мають клієнтоорієнтованість, методи оцінювання персоналу та лояльність клієнтів.
З’ясовано, що галузеві особливості, особливості що накладає форма власності, статутні, організаційна структура підпорядкування в АТ «Укрпошта» мають бути направлені на активізацію формування клієнтоорієнтованого підходу в організації як фактора розвитку підприємства.
Обґрунтування основних пропозиції щодо поліпшення клієнтоорієнтованості на підприємстві побудовані на основі проведеного аналізу АТ «Укрпошта» задля впровадження ефективних заходів покращення діяльності.
Description:
Глухенька, К. В. Формування кліентоорієнтованого підходу в роботі АТ «Укрпошта» : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / К. В. Глухенька ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 114 с.