IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Формування кліентоорієнтованого підходу в роботі АТ «Укрпошта»

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Глухенька, К. В.
dc.date.accessioned 2022-02-09T10:42:22Z
dc.date.available 2022-02-09T10:42:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/25373
dc.description Глухенька, К. В. Формування кліентоорієнтованого підходу в роботі АТ «Укрпошта» : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / К. В. Глухенька ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 114 с. en_US
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі автором було розглянуто сутність поняття «клієнтоорієнтованість», досліджено зміст формування клієнтоорієнтованого підходу в організації як фактора розвитку підприємства, визначено теоретико-методичні основи формування та оцінювання факторів сприяння лояльності клієнта як складової менеджменту фактору розвитку підприємства. Автором зазначено, що на функціонування АТ «Укрпошта» великий вплив мають клієнтоорієнтованість, методи оцінювання персоналу та лояльність клієнтів. З’ясовано, що галузеві особливості, особливості що накладає форма власності, статутні, організаційна структура підпорядкування в АТ «Укрпошта» мають бути направлені на активізацію формування клієнтоорієнтованого підходу в організації як фактора розвитку підприємства. Обґрунтування основних пропозиції щодо поліпшення клієнтоорієнтованості на підприємстві побудовані на основі проведеного аналізу АТ «Укрпошта» задля впровадження ефективних заходів покращення діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject менеджмент en_US
dc.subject клієнтоорієнтованість en_US
dc.subject лояльність en_US
dc.subject методи оцінювання персоналу en_US
dc.subject розвиток поштових послуг en_US
dc.subject взаємодія персоналу з клієнтами en_US
dc.subject management en_US
dc.subject customer orientation en_US
dc.subject loyalty en_US
dc.subject methods of personnel evaluation en_US
dc.subject development of postal services en_US
dc.subject interaction of staff with clients en_US
dc.title Формування кліентоорієнтованого підходу в роботі АТ «Укрпошта» en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In the qualification work the author considered the essence of the concept of "customer orientation", studied the content of customer-oriented approach in the organization as a factor of enterprise development, identified theoretical and methodological foundations of formation and evaluation of factors promoting customer loyalty as part of enterprise development factor management. The author notes that the functioning of JSC "Ukrposhta" is greatly influenced by customer orientation, methods of staff evaluation and customer loyalty. It was found out that industry peculiarities, peculiarities of ownership, statutory, organizational structure of subordination in JSC "Ukrposhta" should be aimed at intensifying the formation of a customer-oriented approach in the organization as a factor in enterprise development. Substantiation of the main proposals for improving customer orientation at the enterprise is based on the analysis of JSC "Ukrposhta" in order to implement effective measures to improve performance. en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record