Короткий опис(реферат):
У статті досліджено сфери компетенцій маркетингу і логістики у сфері збуту продукції. Розкрито сутність концепції маркетинглогістики, цілей логістики та маркетингу.
Визначено необхідність аналізу специфіки й ефективних результатів суб’єктів господарювання на основі взаємодії маркетингу і логістики. Зазначено практичну спроможність кожної з цих категорій, а також їх тісний взаємозв'язок і взаємозалежність. У статті встановлено, що логістика і маркетинг можуть визначатися як самостійні концепції управління, однак за їх взаємодії можливо досягти більшої ефективності.
Суть розробки, основні результати:
Хоменко, І. О. Взаємозв`язок маркетингової та логістичної діяльності на підприємстві / І. О. Хоменко, Л. В. Бабаченко // Інфраструктура ринку . – 2018. – Вип. 23. – С. 80-85.