Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трушко, Д. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-02-18T08:34:32Z | |
dc.date.available | 2022-02-18T08:34:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/25428 | |
dc.description | Трушко, Д. В. Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення колінчастого валу : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Д. В. Трушко ; керівник роботи О. О. Литвин ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 159 с. | en_US |
dc.description.abstract | В момент виконання випускної магістерської роботи, було визначено всі її параметри й по них виконано розрахунок всіх інших розділів дипломного проекту автомобіля. Далі порахувано двигун автомобіля його можливості та інші параметри теплові й викиди, розраховано динамічні масові показники засобу, проведено розрахунок економічності та гальм автомобіля. У спеціальній частині визначено види підвісок автомобілів ,їх параметрів та виконано розрахунок.Також досліджено процес відновлення колінчастого валу автомобіля ВАЗ 2109 на дефекти з завдання. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | легковий автомобіль | en_US |
dc.subject | розрахунок двигуна | en_US |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | en_US |
dc.subject | характеристика автомобіля | en_US |
dc.subject | потужність двигуна | en_US |
dc.subject | тягово-динамічні характеристики | en_US |
dc.subject | паливна економічність | en_US |
dc.subject | гальмівні властивості | en_US |
dc.subject | підвіска автомобіля | en_US |
dc.subject | шліфування | en_US |
dc.subject | точіння | en_US |
dc.subject | притирання | en_US |
dc.subject | car | en_US |
dc.subject | engine calculation | en_US |
dc.subject | thermal calculation of the engine | en_US |
dc.subject | car characteristics | en_US |
dc.subject | engine power | en_US |
dc.subject | traction and dynamic characteristics | en_US |
dc.subject | fuel efficiency | en_US |
dc.subject | braking properties | en_US |
dc.subject | car suspension | en_US |
dc.subject | grinding | en_US |
dc.subject | turning | en_US |
dc.subject | grinding | en_US |
dc.title | Проект легкового автомобіля з дослідженням технологічного процесу відновлення колінчастого валу | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | At the time of the master's thesis, I determined all its parameters and calculated all other sections of the diploma project of the car. Next, he calculated the car's engine capacity and other parameters of heat and emissions, calculated the dynamic mass performance of the vehicle, calculated the efficiency and brakes of the car. In a special part he identified the types of car suspensions, their parameters and performed the calculation. He also investigated the process of restoring the crankshaft of the car VAZ 2109 for defects in the task. | en_US |