Короткий опис(реферат):
У статті досліджено, що сучасною світовою тенденцією є активний розвиток електронної торгівлі, за останні п’ять років темпи приросту світових роздрібних продажів коливаються у
межах 12-29 %, але при цьому національні підприємства поки що не встигають за цією тенденцією. Вони мають темпи приросту цього показника до 5 %, що свідчить про значне відставання від
світового поступу у сфері цифрової трансформації. Це вимагає значно активнішого використання фахівців із сучасними знаннями щодо цифрового маркетингу, які спроможні працювати у сфері
пошукової оптимізації сайтів, спілкуватися зі споживачами в соціальних мережах тощо. Сьогодні лише активна робота щодо використання можливостей цифрової економіки допоможе національним підприємствам розширювати свої економічні можливості.
Суть розробки, основні результати:
Повна, С. Електронна комерція та цифровий маркетинг у розвитку національних підприємств / С. Повна, Ю. Олифіренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 2 (30). - С. 64-73.