Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади актуалізіації контенту в діджитал маркетингу.
У першому розділі визначено суть поняття діджитал маркетингу; вивчені тренди контенту діджитал маркетингу; обґрунтовано особливості використання промоакційного маркетингу як виду діджитал маркетингу.
Другий розділ містить загальну характеристику функціонування «NETSYNO Software» GmbH; дослідження та оцінка маркетингової діяльності «NETSYNO Software» GmbH; аналіз контенту діджитал «NETSYNO Software». GmbH
До третього розділу увійшли пропозиції щодо удосконалення актуалізації контенту діджитал маркетингу «NETSYNO Software» GmbH та економічні обґрунтування запропонованих заходів.
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення аткуалізації контенту в діджитал маркетингу «NETSYNO Software» GmbH.
Суть розробки, основні результати:
Герасімчук, М. О. Актуалізація контенту діджитал маркетингу (на матеріалах «NETSYNO Software» GmbH) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / М. О. Герасімчук ; керівник роботи Т. В. Забаштанська ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 58 с.