Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена розробці PR-кампанії просування освітніх
послуг.
У першому розділі розглянуто сутність піар-діяльності, засоби піар, їх
переваги та недоліки, визначене місце паблік рилейшнз серед інших засобів
комунікаційного комплексу підприємства.
Другий розділ присвячений аналізу діяльності з паблік рилейшнз НУ
“Чернігівська політехніка”, оцінці економічної та комунікативної діяльності ВНЗ та
особливостям ринку освітніх послуг.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано стратегію
роботи з громадськістю для вищого навчального закладу, запропоновано
вдосконалення планування піар-кампанії, розроблені інформаційні звернення,
визначені показники ефективності піар-кампанії.
Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення
проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства.
Description:
Шинкоренко, К. О. Організація PR кампанії по просуванню послуг вищої освіти» (на матеріалах відділу «Пресслужба» Національного університету «Чернігівська
політехніка») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / К. О. Шинкоренко ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 87 с.