IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Організація PR кампанії по просуванню послуг вищої освіти» (на матеріалах відділу «Пресслужба» Національного університету «Чернігівська політехніка»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шинкоренко, К. О.
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:38:09Z
dc.date.available 2023-02-06T09:38:09Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26760
dc.description Шинкоренко, К. О. Організація PR кампанії по просуванню послуг вищої освіти» (на матеріалах відділу «Пресслужба» Національного університету «Чернігівська політехніка») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / К. О. Шинкоренко ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 87 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена розробці PR-кампанії просування освітніх послуг. У першому розділі розглянуто сутність піар-діяльності, засоби піар, їх переваги та недоліки, визначене місце паблік рилейшнз серед інших засобів комунікаційного комплексу підприємства. Другий розділ присвячений аналізу діяльності з паблік рилейшнз НУ “Чернігівська політехніка”, оцінці економічної та комунікативної діяльності ВНЗ та особливостям ринку освітніх послуг. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано стратегію роботи з громадськістю для вищого навчального закладу, запропоновано вдосконалення планування піар-кампанії, розроблені інформаційні звернення, визначені показники ефективності піар-кампанії. Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject паблік рилейшнз uk_UA
dc.subject PR-кампанія uk_UA
dc.subject просування освітніх послуг uk_UA
dc.subject НУ “Чернігівська політехніка” uk_UA
dc.subject стратегія PR uk_UA
dc.subject public relations uk_UA
dc.subject PR campaign uk_UA
dc.subject promotion of educational services uk_UA
dc.subject Chernihiv Polytechnic University uk_UA
dc.subject PR strategy uk_UA
dc.title Організація PR кампанії по просуванню послуг вищої освіти» (на матеріалах відділу «Пресслужба» Національного університету «Чернігівська політехніка») uk_UA
dc.title.alternative Organization of a pr campaign for the promotion of higher education services uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work is devoted to the development of a PR campaign for the promotion of educational services. The first chapter examines the essence of PR activities, PR tools, their advantages and disadvantages, and defines the place of public relations among other means of the enterprise's communication complex. The second chapter is devoted to the analysis of the public relations activities of the Chernihiv Polytechnic University, the evaluation of the economic and communicative activities of the university, and the peculiarities of the educational services market. In the third section, based on the analysis, a strategy for working with the public for a higher educational institution is proposed, improvements to PR campaign planning are proposed, information appeals are developed, and indicators of PR campaign effectiveness are determined. The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem and proposals for improving the company's work. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу