Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена оцінці ефективності маркетингової
діяльності в сфері оптики для зору.
У першому розділі розглянуто сутність ефективності маркетингової
діяльності, зв'язок ефективності та маркетингових стратегій, визначені групи
показників оцінки ефективності маркетингу.
Другий розділ присвячений аналізу діяльності компанії “Fielmann” на
українському ринку, оцінена ситуація в конкурентному середовищі товарів для
корекції зору, визначені напрями за якими відбувається оцінка ефективності
маркетингу на підприємстві.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано напрями
поліпшення ефективності стратегії маркетингу, проведена оцінка маркетингових
кампаній в інтернеті для яких визначені показники та послідовність оцінки,
запропоновані показники для оцінки ефективності маркетингу в салонах оптики.
Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення
проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи салонів оптики “Fielmann”
Суть розробки, основні результати:
Шелупець, Т. В. Ефективність маркетингової діяльності у сфері послуг» (на матеріалах ДП «Fielmann») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Т. В. Шелупець ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 74 с.