IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Ефективність маркетингової діяльності у сфері послуг» (на матеріалах ДП «Fielmann»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шелупець, Т. В.
dc.date.accessioned 2023-02-06T09:45:20Z
dc.date.available 2023-02-06T09:45:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/26761
dc.description Шелупець, Т. В. Ефективність маркетингової діяльності у сфері послуг» (на матеріалах ДП «Fielmann») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Т. В. Шелупець ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 74 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена оцінці ефективності маркетингової діяльності в сфері оптики для зору. У першому розділі розглянуто сутність ефективності маркетингової діяльності, зв'язок ефективності та маркетингових стратегій, визначені групи показників оцінки ефективності маркетингу. Другий розділ присвячений аналізу діяльності компанії “Fielmann” на українському ринку, оцінена ситуація в конкурентному середовищі товарів для корекції зору, визначені напрями за якими відбувається оцінка ефективності маркетингу на підприємстві. У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано напрями поліпшення ефективності стратегії маркетингу, проведена оцінка маркетингових кампаній в інтернеті для яких визначені показники та послідовність оцінки, запропоновані показники для оцінки ефективності маркетингу в салонах оптики. Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи салонів оптики “Fielmann” uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.subject ефективність маркетингу uk_UA
dc.subject маркетингові кампанії uk_UA
dc.subject результативність маркетингу uk_UA
dc.subject показники ефективності маркетингу uk_UA
dc.subject “Fielmann” uk_UA
dc.subject стратегія маркетингу uk_UA
dc.subject marketing effectiveness uk_UA
dc.subject marketing campaigns uk_UA
dc.subject marketing effectiveness uk_UA
dc.subject marketing effectiveness indicators uk_UA
dc.subject marketing strategy uk_UA
dc.title Ефективність маркетингової діяльності у сфері послуг» (на матеріалах ДП «Fielmann») uk_UA
dc.title.alternative Efficiency of the marketing activity of optical salon services (based on the materials of "Fielmann") uk_UA
dc.type Thesis uk_UA
dc.description.abstractalt1 The qualification work is devoted to the assessment of the effectiveness of marketing activities in the field of vision optics. The first chapter examines the essence of the effectiveness of marketing activities, the relationship between effectiveness and marketing strategies, and defines the groups of indicators for evaluating marketing effectiveness. The second chapter is devoted to the analysis of the activities of the "Fielmann" company on the Ukrainian market, the situation in the competitive environment of vision correction products is assessed, and the directions for evaluating the marketing effectiveness of the enterprise are determined. In the third section, on the basis of the conducted analysis, directions for improving the effectiveness of the marketing strategy are proposed, an evaluation of marketing campaigns on the Internet is carried out, for which indicators and a sequence of evaluation are determined, indicators are proposed for evaluating the effectiveness of marketing in optical salons. The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem and proposals for improving the company's work. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу