dc.contributor.author |
Отачук, О. Г.
|
|
dc.date.accessioned |
2023-02-06T09:49:57Z |
|
dc.date.available |
2023-02-06T09:49:57Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/26762 |
|
dc.description |
Отачук, О. Г. Особистий продаж у системі комунікаційної діяльності» (на матеріалах ТОВ «МАРКЕТИНГ ГОДС») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / О. Г. Отачук ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 84 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена розробці комунікаційної стратегії
підприємства із застосуванням особистих комунікацій.
У першому розділі розглянуто сутність особистих комунікацій в
маркетинговій діяльності, їх переваги та недоліки, визначене місце особистих
комунікацій серед комунікаційного комплексу підприємства.
Другий розділ присвячений аналізу ринку підприємства, оцінці діяльності
ТОВ “МАРКЕТИНГ ГОДС” та особливостям застосування персональних
комунікацій.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано стратегію
маркетингових комунікацій для підприємства, запропоновано вдосконалення
оперативного управління особистими комунікаціями, визначена їх економічна
ефективність та вплив на окремі результативні господарські показники.
Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення
проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
персональний продаж |
uk_UA |
dc.subject |
особисті комунікації ій |
uk_UA |
dc.subject |
прямий маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
ТОВ “МАРКЕТИНГ ГОДС” |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія маркетингових комунікац |
uk_UA |
dc.subject |
marketing communications |
uk_UA |
dc.subject |
personal selling |
uk_UA |
dc.subject |
personal communications |
uk_UA |
dc.subject |
direct marketing |
uk_UA |
dc.subject |
MARKETING GOODS LLC |
uk_UA |
dc.subject |
marketing communications strategy |
uk_UA |
dc.title |
Особистий продаж у системі комунікаційної діяльності» (на матеріалах ТОВ «МАРКЕТИНГ ГОДС») |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Рersonal selling in the communication activity system |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |
dc.description.abstractalt1 |
The qualification work is devoted to the development of the company's communication
strategy using personal communications.
The first chapter examines the essence of personal communications in marketing activities,
their advantages and disadvantages, and determines the place of personal communications among
the enterprise's communication complex.
The second section is devoted to the analysis of the company's market, the evaluation of
the activity of MARKETING GOODS LLC, and the features of the use of personal
communications.
In the third section, on the basis of the analysis, a marketing communications strategy for
the enterprise is proposed, the improvement of the operational management of personal
communications is proposed, their economic efficiency and impact on individual effective
economic indicators are determined.
The conclusions of the qualification work reflect the main results of studying the problem
and proposals for improving the company's work. |
uk_UA |