Короткий опис(реферат):
В даній кваліфікаційній роботі магістра проектується легковий
повнопривідний автомобіль з модернізацією муфти зчеплення та проведений
розрахунок сил які діють на колінчастий вал. У якості автомобіля прототипу було
вибрано ВАЗ 2121 з попереднім його описом. Також визначенні масові показники
автомобіля, побудовано зовнішню швидкісну характеристику двигуна та силовий
баланс автомобіля. Проведений розрахунок двигуна, в якості прототипу - ВАЗ 2106.
Проведено розрахунок показників динамічності, паливної економічності та
гальмування автомобіля з побудовою відповідних графіків. Було розраховано
основних функціональних елементів зчеплення автомобіля з його модернізацією,
модернізація полягає в збільшенні діаметру фрикційних накладок зчеплення
автомобіля.
Суть розробки, основні результати:
Розум, Р. І. Дослідження довговічності гальмівної системи та особливостей
зношення зубчатих передач вузлів легкового автомобіля (комплексний проект) : випускна кваліфікаційна робота : 274 "Автомобільний транспорт" / Р. І. Розум ; керівник роботи В. В. Кальченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2022. – 176 с.