IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Системно-функціональний концептуалізм стратегічного управління освітньої галузі

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баженков, Є.
dc.date.accessioned 2023-03-20T13:04:45Z
dc.date.available 2023-03-20T13:04:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/27012
dc.description Баженков, Є. Системно-функціональний концептуалізм стратегічного управління освітньої галузі / Є. Баженков // Науковий вісник Полісся. - 2021. - № 2 (23). - С. 53-61. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто системно-функціональний підхід до стратегічного управління в освітній галузі. Перелічено та проаналізовано варіації управління, у яких візуалізується методологія управління в освітній галузі. Визначено роль системно- функціонального підходу в методології дослідження системи стратегічного управління в освітній галузі. Проаналізовано систему стратегічного управління освітньої галузі. Оприлюднено основні характеристики системи. Виокремлено сегменти системи управління в освітній галузі. Охарактеризовано системний підхід до стратегічного управління в освітній галузі. Надано основні складові системного підходу. Виокремлено основні орієнтири системи стратегічного управління освітньої галузі. Проілюстровано логіку системно-функціонального підходу до стратегічного управління в освітній галузі. Систематизовано основні функції стратегічного управління в освітній галузі. Представлено основні функції в системі стратегічного управління в освітній галузі. Зроблено висновки щодо системно- функціонального підходу до стратегічного управління в освітній галузі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 2 (23)
dc.subject strategic management uk_UA
dc.subject system-functional approach uk_UA
dc.subject educational industry uk_UA
dc.subject functions uk_UA
dc.subject segments uk_UA
dc.subject стратегічне управління uk_UA
dc.subject системно-функціональний підхід uk_UA
dc.subject освітня галузь uk_UA
dc.subject функції uk_UA
dc.subject сегменти uk_UA
dc.title Системно-функціональний концептуалізм стратегічного управління освітньої галузі uk_UA
dc.title.alternative Systematic-functional approach to strategic management in the education industry uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstractalt1 The article considered a system-functional approach to strategic management in the educational field. Management variations were listed and analyzed, which visualize management methodology in the educational field. Such variations of management are administrative, dynamic, integrative, quantitative, complex, marketing, normative, behavioral, process, situational, systemic, functional. The role of the system-functional approach in the research methodology of the strategic management system in the educational field was defined. The role consists in distinguishing the relevant segments (elements) in the system objects of the intra-industry environment and determining their properties, characteristic intra-industry role, i.e. functions in the activity of the system as a whole. The system of strategic management in the educational field was described. This system is an adaptive, purposeful and multistructured functional set of interacting elements that are responsible for the timely achievement of defined intra-industry strategic goals. The main characteristics of the system were listed. A system-functional approach to strategic management in the educational field was analyzed. Segments of the management system in the educational sector were singled out, which ensure its functioning and permanent adaptation to the influence of endogenous and exogenous factors. A systematic approach to strategic management in the educational field was described. The main components of the system approach were listed. The effects that characterize the system of strategic management in the educational sector were singled out. The main orientations of the strategic management system in the educational sector were analyzed. The logic of the system-functional approach to strategic management in the educational field was illustrated. The main functions of strategic management in the educational sector were highlighted. The main functions in the system of strategic management in the educational field were illustrated. Conclusions were made regarding the system-functional approach to strategic management in the educational field. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу