Abstract:
Метою дослідження є теоретичне, методичне та практичне обґрунтування напрямів удосконалення іміджу організації, через розробку ефективного фірмового стилю та айдентики.
Об’єктом дослідження є процес розробки фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області.
Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів вдосконалення фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області.
Методи дослідження: порівняльний аналіз фірмових стилів та айдентики інших агенцій регіонального розвитку, стейкхолдерський аналіз, дослідження цільової аудиторії, креативні методи (брейнштормінг та генерація ідей щодо нового фірмового стилю, використання дизайн-методик і прототипування для візуалізації ідей та концепцій), тестування прототипів.
Практична значущість отриманих результатів. Новий фірмовий стиль і айдентика дозволять Агенції підвищити впізнаваність та статус бренду. Професійний і сучасний вигляд нової айдентики підкреслить компетентність і авторитет Агенції в очах клієнтів, партнерів і громадськості, що сприятиме залученню нових клієнтів і партнерів. Нова айдентика може сприяти покращенню корпоративної культури.
Description:
Семенченко, А. С. Розробка фірмового стилю та айдентики Агенції регіонального розвитку Чернігівської області : випускна кваліфікаційна робота : 022 "Дизайн. Дизайн середовища" / А. С. Семенченко ; керівник роботи Ю. В. Шабардіна ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра архітектури та дизайну середовища. – Чернігів, 2024. – 120 с.