Короткий опис(реферат):
У статті висвітлено актуальність використання кооперативного навчання у вищій освіті України, з’ясовано відмінність кооперативної форми навчальної взаємодії від конкурентної та індивідуалістичної, визначено головні переваги кооперативного навчання. Здійснено порівняльний аналіз двох моделей кооперативного навчання: "Навчання разом" Д. Джонсона і Р. Джонсона та "Структури Кагана" С. Кагана з метою оцінки доцільності їх застосування у вищій школі, розкрито принципи організації кооперативної навчальної взаємодії студентів відповідно до зазначених моделей та наведено приклади простих структур, що можуть бути використані в процесі викладання будь-яких дисциплін.
Суть розробки, основні результати:
Гагіна Н. В. Кооперативне навчання у вищій школі / Н. В. Гагіна // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка : наук. журн. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – Вип. 64. – С. 98–102.