IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №4 (70) за темою "бренд-менеджмент"

ISSN 2415-363X

Перегляд Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №4 (70) за темою "бренд-менеджмент"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Черкаський, І. Б.; Пазюк, В. Л. (Чернігів: ЧНТУ, 2013)
    Розглянуто визначення і сутність поняття «бренд», його використання як маркетингового інструменту на конкурентних ринках. Простежена еволюція бренда. Наведені приклади найдорожчих брендів світу та найпопулярніших серед ...