Короткий опис(реферат):
Представлено аналіз і класифікацію відмов, що виникають у вузлах автотранспортних засобів з вини пружин, запропоновано метод остаточного оброблення пружин шліфуванням, що забезпечує високу точність і продуктивність без зміни фізико-механічних властивостей поверхневого шару та нову методику знаходження середньоквадратичної базової площини обробленої торцевої поверхні деталі, яка не накладає обмежень на характер вимірювальної траєкторії та дозволяє оцінити як відхилення від перпендикулярності базової площини, так і знайти розсіювання точок обробленої плоскої поверхні щодо неї.
Суть розробки, основні результати:
Венжега, В. І. Вплив технології оброблення торцевих поверхонь пружин стиску автомобілів на їх надійність та довговічність / В. І. Венжега, А. В. Рудик, Г. В. Пасов // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1 (71). - C. 108-116.