IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасимчук, З. В.
dc.contributor.author Ракша, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-01-30T16:42:08Z
dc.date.available 2016-01-30T16:42:08Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/8667
dc.description Герасимчук З. В. Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності / З. В. Герасимчук, Н. В. Ракша // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2009. -№3(4) . - C. 32-41 en_US
dc.description.abstract У статті обґрунтовується важливість володіння малим підприємством конкурентними перевагами, їх активізація як основного фактора підвищення рівня його конкурентоспроможності в умовах високого конкурентного тиску та мінливого зовнішнього середовища. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧДІЕУ en_US
dc.title Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу