ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.contributor.author Ткач, Ю. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-02-27T14:50:20Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-02-27T14:50:20Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9362
dc.description Жидок, В. В. Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок, Ю. М. Ткач // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3 (3). - C. 53-58. en_US
dc.description.abstract Проаналізовано ефективність системи управління маркетинговим процесом на підприємстві. Обґрунтовано акту­альність проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Визначено складові ефективності маркетингу як функції управління підприємством. Запропоновано застосування кількох різних методик оцінювання ефективності маркетингової діяльності, що дозволить найбільш повно її оцінити, виявити помилки, загрози, потенційні можливості тощо. Зазначено, що оцінювати ефективність маркетингової діяльності треба з урахуванням стратегії розвитку підприємства. Встановити їх взаємозв’язок та силу впливу на мету можна за допомогою регресійного аналізу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління; № 3 (3)
dc.subject ефективність en_US
dc.subject оцінювання en_US
dc.subject маркетингова діяльність en_US
dc.title Методика оцінювання ефективності маркетингової діяльності en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу