ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільчук, В. П.
dc.contributor.author Штирхун, Х. І.
dc.date.accessioned 2016-04-04T08:59:44Z
dc.date.available 2016-04-04T08:59:44Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/9780
dc.description Штирхун, Х. І. Якість агропродукції у системі маркетингу / В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». - Херсон, 2014. - Вип. 9-1. - Ч. 4. - С. 65-69. en_US
dc.description.abstract У статті визначено місце якості продукції у системі маркетингу агропідприємств. Надано визначення та розмежовано поняття «виробнича якість» і «споживча якість». Виявлено фактори, що впливають на якість агропродукції в процесі її виробництва та організації збутової діяльності. Охарактеризовано маркетинговий підхід до забезпечення споживчої якості агропродукції. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Херсон en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки»;Вип. 9-1. Ч. 4.
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject якість en_US
dc.subject продукція en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject аграрні технології en_US
dc.title Якість агропродукції у системі маркетингу en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу