Перегляд зібрання за групою - Автори f4d7edbb-581e-47aa-abb4-f8523d093c2d

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 43  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Бізнес-аналітика : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2019Бізнес-планування : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2013Впровадження управлінського обліку в підприємствах агропромислового комплексу УкраїниМоскаленко, В. А.
2021Геомаркетинг як інструмент ефективного бізнесуПікуль, Є. Ю.; Москаленко, В. А.
2020Економічна складова в галузі тваринництва як чинник формування сталого розвитку у контексті сільських територійМоскаленко, В. А.; Колоша, В. П.
2023Елементи біорегуляції в агротехнологіях прядивних та олійних культур для сталого розвитку в адаптивній системі землеробства : монографіяЛокоть, О. Ю.; Селінний, М. М.; Пархоменко, М. М.; Канівець, В. І.; Москаленко, В. А.; Бондар, І. М.; Тимошенко, О. П.; Круподеря, Ю. О.; Рябуха, Г. І.; Кудряшова, К. М.; Шевченко, Л. А.; Корма, О. М.; Корнута, Ю. П.
2017Концепція інноваційного маркетингуМоскаленко, В. А.
2024Маркетинг : навчальний посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Рябова, Т. А.; Лисенко, І. В.; Ільчук, В. П.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Рябов, І. Б.;
2021Маркетингове планування як інструмент ефективного бізнесуЛабута, А. О.; Москаленко, В. А.
2023Маркетингове ціноутворення : конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.
2020Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2021Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів ступеню вищої освіти «бакалавр» спеціальності 075 «Маркетинг»Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.
2020Маркетингові дослідження : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»Москаленко, В. А.
2020Маркетингові інновації в наукоємних галузях економікиМоскаленко, В. А.
2-кві-2015Методичні та практичні аспекти калькуляції собівартості сільськогосподарської продукціїМоскаленко, В. А.
2021Механізм впровадження системи управління витратами на підприємствах агропромислового виробництваМоскаленко, В. А.
2021Механізм формування ефективного бізнес-плануСябро, А. В.; Москаленко, В. А.
2021Місце маркетингових стратегій в управлінні підприємствомМоскаленко, В. А.; Католик, А. О.
2020Окремі аспекти оцінки рівня ефективності витрат в молочному скотарствіМоскаленко, В. А.; Колоша, В. П.
2019Освітня адаптація управлінського обліку в аграрному секторі до європейських стандартівМоскаленко, В. А.