Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10113
Назва: Особливості формування ринку продукції транспортного машинобудування
Автори: Шишкіна, О. В.
Ключові слова: формування ринку
продукція
транспортне машинобудування
Дата публікації: 2005
Видавництво: Чернігів : ЧДТУ
Серія/номер: ;№ 24
Опис: Шишкіна, О. В. Особливості формування ринку продукції транспортного машинобудування / О. В. Шишкіна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету – 2005. - № 24. - С.106-112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/10113
Розташовується у зібраннях:Шишкіна Олена Вікторівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OSOBLYVOSTI FORMUVANNYA RYNKU PRODUKTSIYI .pdfстаття898,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.