Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10170
Назва: Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів
Автори: Парубець, О. М.
Ключові слова: маркетингова діяльність
ринок транспортних послуг
прикордонні області
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів : ЧДТУ
Серія/номер: Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки;№ 46
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є розробка методологічних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності на ринках транспортних послуг прикордонних областей, що входять до складу єврорегіону «Дніпро» з метою їх подальшої інтеграції до європейського транспортного ринку.
Опис: Парубець, О. М. Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів / О. М Парубець // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2010. – № 46. – С. 206-212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/10170
Розташовується у зібраннях:Парубець Олена Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.Stattia Parubets O.M.Zastosuvannia kontseptsii marketynhu dlia rozvytku rynku transportnykh posluh prykordonnykh rehioniv.pdfстаття503,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.