Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарубець, О. М.-
dc.date.accessioned2016-06-13T12:26:14Z-
dc.date.available2016-06-13T12:26:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10170-
dc.descriptionПарубець, О. М. Застосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонів / О. М Парубець // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. – 2010. – № 46. – С. 206-212.en_US
dc.description.abstractМетою даної статті є розробка методологічних засад та практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності на ринках транспортних послуг прикордонних областей, що входять до складу єврорегіону «Дніпро» з метою їх подальшої інтеграції до європейського транспортного ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧДТУen_US
dc.relation.ispartofseriesВісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки;№ 46-
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectринок транспортних послугen_US
dc.subjectприкордонні областіen_US
dc.titleЗастосування концепції маркетингу для розвитку ринку транспортних послуг прикордонних регіонівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Парубець Олена Миколаївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.Stattia Parubets O.M.Zastosuvannia kontseptsii marketynhu dlia rozvytku rynku transportnykh posluh prykordonnykh rehioniv.pdfстаття503,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.