Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10221
Назва: Система банківського маркетингу в Україні : складові та проблеми
Автори: Сидоренко, І. В.
Ключові слова: банківський маркетинг
проблеми
Дата публікації: 25-тра-2015
Видавництво: К. : УБС НБУ
Опис: Сидоренко, І. В. Система банківського маркетингу в Україні : складові та проблеми / І. В. Сидоренко // Проблеми забезпечення ефективного функціонування та стабільного розвитку банківської системи України : Тези доповідей учасників V наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (25 травня 2015 р.,м.Київ ). – К. : УБС НБУ, 2015. – С. 179-181.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/10221
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53_Сидоренко_IВ-_.PDFконференція211,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.