Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовенко, Ю. С.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-06-19T14:38:51Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-06-19T14:38:51Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10248
dc.descriptionВдовенко, Ю. С. Маркетингові дослідження як засіб підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємств / Ю. С. Вдовенко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 117-122.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджуються актуальні питання транспортного маркетингу, обґрунтовується необхідність застосування маркетингових стратегій у галузі, розглядається інструментарій проведення досліджень ринку автотранспортних послуг, пропонуються рекомендації щодо підвищення конкурентоздатності автотранспортних підприємств.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (54)
dc.titleМаркетингові дослідження як засіб підвищення конкурентоспроможності автотранспортних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
587.pdfстаття155,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.