Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10249
Назва: Роль маркетингових служб у підвищенні ефективності діяльності державних підприємств пенітенціарної системи України
Автори: Гончаренко, О. Г.
Горшунова, І. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (54)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню теоретичних та методологічних аспектів діяльності маркетингових відділів державних підприємств пенітенціарної системи в ринкових умовах господарювання.
Опис: Гончаренко, О. Г. Роль маркетингових служб у підвищенні ефективності діяльності державних підприємств пенітенціарної системи України / О. Г. Гончаренко, І. В. Горшунова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 123-128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10249
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
588.pdfстаття143,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.