Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончаренко, О. Г.
dc.contributor.authorГоршунова, І. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-06-19T14:38:52Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-06-19T14:38:52Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10249
dc.descriptionГончаренко, О. Г. Роль маркетингових служб у підвищенні ефективності діяльності державних підприємств пенітенціарної системи України / О. Г. Гончаренко, І. В. Горшунова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 123-128.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню теоретичних та методологічних аспектів діяльності маркетингових відділів державних підприємств пенітенціарної системи в ринкових умовах господарювання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (54)
dc.titleРоль маркетингових служб у підвищенні ефективності діяльності державних підприємств пенітенціарної системи Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
588.pdfстаття143,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.