Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСугоняко, Д. О.
dc.contributor.authorГрихно, Ю. С.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-06-19T14:39:15Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-06-19T14:39:15Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10255
dc.descriptionСугоняко, Д. О. Маркетингові стратегії розвитку туристичних підприємств / Д. О. Сугоняко, Ю. С. Грихно // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 163-168.en_US
dc.description.abstractУ статті наведено засади та роль маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємств. Запропоновані маркетингові стратегії відповідно до становища підприємства на ринку туристичних послуг та визначені особливості їх побудови.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (54)
dc.titleМаркетингові стратегії розвитку туристичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
594.pdfстаття146,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.