Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнопрієнко, В. О.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-06-19T14:39:37Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-06-19T14:39:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10261
dc.descriptionАнопрієнко, В. О. Маркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіону / В. О. Анопрієнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 204-211.en_US
dc.description.abstractВизначена роль маркетингу в процесі адаптації підприємств рекреаційної сфери до ринкових умов господарювання. Розкрита сутність маркетингового підходу до інноваційного розвитку ринку рекреаційних послуг.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (54)
dc.titleМаркетингові підходи щодо розвитку рекреаційної сфери регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
600.pdfстаття328,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.