Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10269
Назва: Заходи антикризового маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального господарства регіону
Автори: Парубець, О. М.
Кириченко, І. І.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 4 (54)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено причини кризового стану підприємств житлово-комунального господарства регіону та запропоновано заходи антикризового маркетингу для прискорення процесів реформування їх діяльності відповідно до ринкових умов господарювання.
Опис: Парубець, О. М. Заходи антикризового маркетингу в діяльності підприємств житлово-комунального господарства регіону / О. М. Парубець, І. І. Кириченко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2011. – № 4 (54). – C. 233-237.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10269
Розташовується у зібраннях:Парубець Олена Миколаївна
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №4 (54)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
604.pdfстаття124,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.