Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10300
Назва: Маркетингова діяльність у харчопромисловому кластері
Автори: Мельник, П. І.
Заїка, В. Ю.
Лисенко, І. В.
Череднікова, О. О.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 1 (56)
Короткий огляд (реферат): Досліджені роль, значення й особливості маркетингової діяльності при оновленні основних фондів підприємств, подано пропозиції щодо конкретизації цієї діяльності в умовах інноваційного розвитку виробництва на основі харчопромислового кластера.
Опис: Мельник, П. І. Маркетингова діяльність у харчопромисловому кластері / П. І. Мельник, В. Ю. Заїка, І. В. Лисенко, О. О. Череднікова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 1 (56). – C. 124-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10300
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: наукові статті
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №1 (56)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
113.pdfстаття226,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.