Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10400
Назва: Маркетинговий підхід у публічно-приватному партнерстві
Автори: Рогова, О. В.
Ключові слова: публічно-приватне партнерство
маркетингові інструменти
міжсуб’єктні відносини
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧДТУ
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується сутність публічно-приватного партнерства як сучасного типу міжсуб’єктних відносин та вивчається можливість і доцільність використання маркетингових інструментів для підвищення ефективності його застосування.
Опис: Рогова, О. В. Маркетинговий підхід у публічно-приватному партнерстві / О. В. Рогова // Вісник Чернігівського державного технологічного університету: збірник наук. праць. – Чернігів: ЧДТУ, 2011. – № 1. – С. 101-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/10400
Розташовується у зібраннях:Рогова О. В.: наукові статті
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №1 (48)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rogova_Marketynhovyy pidkhid u publichno- pryvatnomu partnerstvi.pdf230,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.