Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10458
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарук, Н. Г.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-03T10:17:40Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-03T10:17:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10458-
dc.descriptionЦарук, Н. Г. Аналітичний моніторинг ринку продукції овочівництва / Н. Г. Царук // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 150-157.en_US
dc.description.abstractПодано методичні підходи до створення системи аналітичного моніторингу, яка синтезує результати спостереження з їх аналітичною оцінкою.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 3 (60)-
dc.subjectринокen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectуправлінське рішенняen_US
dc.subjectслабкий сигналen_US
dc.subjectпревентивні заходиen_US
dc.titleАналітичний моніторинг ринку продукції овочівництваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №3 (60)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
291.pdfстаття288,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.