Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидок, В. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-07-03T10:17:46Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-07-03T10:17:46Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10461
dc.descriptionЖидок, В. В. Алгоритм аналізу конкурентоспроможності меблевого підприємства / В. В. Жидок // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 3 (60). – C. 176-184.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено та узагальнено бізнес-процеси меблевих підприємств у розрізі видів діяльності: управлінська діяльність, виробнича діяльність і комерційна діяльність. Запропоновано алгоритм проведення аналізу конкурентоспроможності підприємств меблевої галузі з урахуванням основних модулів діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 3 (60)
dc.subjectаналіз конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectбізнес-процес модулі діяльностіen_US
dc.subjectуправлінська діяльністьen_US
dc.subjectвиробнича діяльністьen_US
dc.subjectкомерційна діяльністьen_US
dc.titleАлгоритм аналізу конкурентоспроможності меблевого підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: наукові статті
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №3 (60)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
295.pdfстаття960,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.