Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльєнко, О. В.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-07T11:27:23Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-07T11:27:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10503-
dc.descriptionІльєнко, О. В. Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 32-37.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання розвитку концепції міжнародного маркетингу з зосередженням уваги на активізації вирішення окремих проблем через підвищення ефективності маркетингового механізму міжнародного напряму і розвитку його інструментарію.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (62)-
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectглобалізація країни з трансформаційною економікоюen_US
dc.subjectмодель міжнародного маркетингуen_US
dc.titleРоль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2012. — №4 (62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
360.pdfстаття181,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.