Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетраков, Я. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-07-15T14:01:46Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-07-15T14:01:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10741
dc.descriptionПетраков, Я. В. Теорія квазіконкурентних ринків і аудиторський бізнес: проблеми ідентифікації / Я. В. Петраков // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 248-258.en_US
dc.description.abstractПротягом останнього десятиліття ринок аудиторських послуг істотно не змінився. Втім, побоювання його подальшої монополізації та концентрації ринкової влади у лідерів галузі лише зросли, посилюючи дебати щодо удосконалення системи її регулювання. Підходи до аналізу сутності та структури ринку в рамках теорії організації галузевих ринків дозволяють стверджувати про квазіконкурентний характер аудиторського бізнесу, ідентифікувати його специфічні властивості та дослідити особливості входження на ринок. В статті проаналізовано поточний стан аудиторського ринку в Україні. Встановлено, що попри високий рівень концентрації в галузі через присутність представників «Великої четвірки», обрана ними стратегія глокалізації та позиціонування не становить загрози для вітчизняних аудиторів через інший сегмент клієнтів.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 3 (68)
dc.subjectринок аудиторських послугen_US
dc.subject«Велика четвірка»en_US
dc.subjectглокалізаціяen_US
dc.subjectквазіконкурентний ринокen_US
dc.subjectвхідні бар’єриen_US
dc.subjectособливості ринкуen_US
dc.titleТеорія квазіконкурентних ринків і аудиторський бізнес: проблеми ідентифікаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Петраков Я. В.: наукові статті
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №3 (68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
970.pdfстаття252,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.