Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, С. В.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-07-15T14:12:39Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-07-15T14:12:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10743
dc.descriptionШульга, С. В. Вплив стратегій компаній «великої четвірки» на їх глобальну конкурентоспроможність / С. В. Шульга // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 3 (68). – C. 237-242.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано глобальні стратегії діяльності аудиторських мереж «Великої четвірки» виходячи з територіальної присутності, виду наданих послуг, галузей економіки, цільових ринків. Узагальнено причини варіації конкурентоспроможності представників «Великої четвірки» на глобальному рівні.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 3 (68)
dc.subject«Велика четвірка»en_US
dc.subjectкорпоративні стратегіїen_US
dc.subjectпозиціонуванняen_US
dc.subjectструктура ринкуen_US
dc.subjectаудиторські послугиen_US
dc.subjectконсультуванняen_US
dc.subjectPwcen_US
dc.subjectErnst&Youngen_US
dc.subjectKPMGen_US
dc.subjectDeloitteen_US
dc.titleВплив стратегій компаній «великої четвірки» на їх глобальну конкурентоспроможністьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №3 (68)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
968.pdfстаття188,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.