Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10797
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраус, К. М.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-17T19:56:14Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-17T19:56:14Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10797-
dc.descriptionКраус, К. М. Світовий досвід й українські реалії управління маркетингом / К. М. Краус // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 322-329.en_US
dc.description.abstractДосліджено особливості управління маркетингом суб’єктів господарювання економічно розвинених країн світу і визначено ключові принципи здійснення ними маркетингової діяльності. З’ясовано головні відмінності в управлінні маркетингом українських та закордонних підприємств. Розглянуто характерні риси управління маркетингом суб’єктів господарювання у США, Японії, країнах Західної Європи і Росії, а також їх практичний досвід у сфері управління якістю. Узагальнено основні засади управління якістю на підприємствах України та найгостріші проблеми у сфері його реалізації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (70)-
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectспоживачen_US
dc.subjectцінністьen_US
dc.titleСвітовий досвід й українські реалії управління маркетингомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №4 (70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1164.pdfстаття404,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.