Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеркаський, І. Б.-
dc.contributor.authorПазюк, В. Л.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-17T19:59:59Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-17T19:59:59Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10806-
dc.descriptionЧеркаський, І. Б. Бренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринок / І. Б. Черкаський, В. Л. Пазюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 4 (70). – C. 32-40.en_US
dc.description.abstractРозглянуто визначення і сутність поняття «бренд», його використання як маркетингового інструменту на конкурентних ринках. Простежена еволюція бренда. Наведені приклади найдорожчих брендів світу та найпопулярніших серед вітчизняних споживачів брендів України.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (70)-
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectбренд-менеджментen_US
dc.subjectцінність брендаen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectтоварна маркаen_US
dc.titleБренд як маркетинговий інструмент просування продукції на ринокen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2013. — №4 (70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1124.pdfстаття416,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.