Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10885
Назва: Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії
Автори: Гнатьєва, Т. М.
Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу
корпоративне управління
стратегія розвитку
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 2 (74)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто чинники, що зумовлюють необхідність розвитку соціальної відповідальності бізнесу; цілі реалізації стратегії соціальної відповідальності залежно від сектору економіки; суб'єкти корпоративного управління, які приймають рішення щодо впровадження нових форм і заходів у сфері КСВ; документи, в яких закріплена стратегія компанії в галузі корпоративної соціальної відповідальності; підрозділи організації, які безпосередньо відповідають за реалізацію стратегії у сфері КСВ; стадії організаційного навчання КСВ; вибір типу підрозділу організації, безпосередньо відповідального за реалізацію стратегії КСВ, залежно від проголошеної мети цієї стратегії; тип підрозділу компанії, безпосередньо відповідального за реалізацію стратегії в галузі КСВ, у галузевому розрізі.
Опис: Гнатьєва, Т. М. Соціальна відповідальність бізнесу як інструмент ефективності корпоративної стратегії / Т. М. Гнатьєва // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 2 (74). – C. 35-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10885
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №2 (74)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1290.pdfстаття394,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.