Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10931
Назва: Роль аналітичних інструментів та венчурного капіталу у формуванні маркетингової стратегїї розвитку агропродовольчої сфери
Автори: Замлинський, В. А.
Ключові слова: маркетингова стратегія
конкурентні переваги
аналіз чинників фінансового стану
SWOT-аналіз
інвестиційні ресурси
венчурний капітал
«бізнес-ангели»
венчурний фонд
елементи ринку інвестицій
інноваційно-інвестиційний механізм продовольчої галузі
економічний розвиток
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Економічні науки; № 3 (75)
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано складові маркетингової стратегії зростання, визначено конкурентні переваги, сильні та слабкі сторони можливих інвестиційних потоків, проведено SWOT-аналіз інвестиційного потенціалу підприємств продовольчої сфери та вплив венчурних джерел фінансування на різних стадіях розвитку підприємств, що дозволить активізувати процес укладання інвестиційних угод. Запропоновано шляхи формування, недоліки та переваги використання венчурного капіталу, як типового, на глобалізованому етапі розвитку засобу просування нових продуктів і технологій агропродовольчої сфери на світові ринки.
Опис: Замлинський, В. А. Роль аналітичних інструментів та венчурного капіталу у формуванні маркетингової стратегїї розвитку агропродовольчої сфери / В. А. Замлинський // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 3 (75). – C. 202-210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10931
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №3 (75)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1350.pdfстаття606,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.