Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/10948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатьєва, Т. М.-
dc.contributor.authorНіколюк, О. В.-
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.accessioned2016-07-18T13:40:16Z-
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z-
dc.date.available2016-07-18T13:40:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.uri-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/10948-
dc.descriptionГнатьєва, Т. М. Вплив соціальної відповідальності бізнесу на конкурентоспроможність підприємств аграрного сектору / Т. М. Гнатьєва, О. В. Ніколюк // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2014. – № 4 (76). – C. 151-157.en_US
dc.description.abstractДосліджено розвиток соціально відповідального бізнесу, його здатність впливати на зростання конкуренто­спроможність підприємств агропромислового виробництва. Розглянуто систему механізмів зовнішньої комунікації між зацікавленими сторонами для досягнення цілей КСВ у вигляді зниження ризиків, підтримку репутації, отримання довгострокових конкурентних переваг.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні науки; № 4 (76)-
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectрепутація підприємстваen_US
dc.subjectсоціальні інвестиціїen_US
dc.titleВплив соціальної відповідальності бізнесу на конкурентоспроможність підприємств аграрного секторуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2014. — №4 (76)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1384.pdfстаття382,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.