Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.date.accessioned2016-08-25T12:40:21Z-
dc.date.available2016-08-25T12:40:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11015-
dc.descriptionБабаченко, Л. В. Впровадження концепції маркетингу на транспорті / Л. В. Бабаченко // Сучасні напрямки розвитку економіки і менеджменту на підприємствах України : Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, присвяченої 85 річниці заснування ХНАДУ) 05 листопада 2015 року). - Харків : ХНАДУ, 2015. - С. 277-279.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарків: ХНАДУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтранспортen_US
dc.titleВпровадження концепції маркетингу на транспортіen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Бабаченко Л. В.: доповіді, тези доповідей
2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 Впров. конц. маркет.pdfматеріали конференції135,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.