Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлюк, Н. С.-
dc.date.accessioned2016-09-16T11:59:40Z-
dc.date.available2016-09-16T11:59:40Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11211-
dc.descriptionКойдан, Н. С. Організація збуту картоплі в умовах дрібнотоварного виробництва / Н. С. Койдан // Стратегія маркетингу. – 2007. - № 1. – С. 43-50.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми збуту картоплі та овочів. В сучасних умовах ринку рекомендується організовувати сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи по збуту картоплі та овочів. Сільськогосподарські збутові кооперативи самостійно ведуть пошук каналів збуту та дають можливість ефективно реалізують продукцію.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпроблеми збуту овочівen_US
dc.subjectканали збутуen_US
dc.subjectсільськогосподарські збутові кооперативиen_US
dc.subjectреалізація продукціїen_US
dc.subjectдрібнотоварне виробництвоen_US
dc.titleОрганізація збуту картоплі в умовах дрібнотоварного виробництваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Михайлюк (Койдан) Н. С.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Михайлюк Н.С._Організація збуту картоплі.doc92 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.