Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11215
Назва: Особливості маркетингових комунікацій в сільському господарстві
Автори: Михайлюк, Н. С.
Ключові слова: маркетингові комунікації
сільське господарство
збутова діяльність
Дата публікації: 2009
Серія/номер: ;№ 3(15)
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто маркетингові комунікації, їх особливості в сільському господарстві. Доведено, що високого рівня збуту виробленої продукції, сільськогосподарські підприємства можуть досягти лише при умові ефективного використання прийомів маркетингових комунікацій. Розроблено комплекс маркетингових комунікацій, які найефективніше використовувати в сільському господарстві.
Опис: Койдан, Н. С. Особливості маркетингових комунікацій в сільському господарстві / Н. С. Койдан // Наука й економіка. – 2009. - № 3(15). – С. 189-194.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11215
Розташовується у зібраннях:Михайлюк (Койдан) Н. С.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5_Михайлюк Н.С._особливості маркетингових комунікацій.doc89 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.