Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаранда, М. В.-
dc.date.accessioned2016-09-27T09:30:21Z-
dc.date.available2016-09-27T09:30:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11434-
dc.descriptionКаранда, М. В. Українська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплін / М. В. Каранда // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2012. – № 1 (1). – С. 19-24.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу можливостей використання казки в методичній роботі викладача філософії та культурології. Зокрема, увага приділяється духовній семантиці української народної казки як джерелу етнонаціональних прикладів для пояснення умоглядних сентенцій студентам-гуманітаріямen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧДТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (1)-
dc.subjectнародна казкаen_US
dc.subjectметодика викладання філософії та культурологіїen_US
dc.subjectаксіологічна складова вихованняen_US
dc.subjectfolk fairy-taleen_US
dc.subjectmethodics of the teaching philosophy and culturologyen_US
dc.subjectaxiological component of the upbringingen_US
dc.subjectнародная сказкаen_US
dc.subjectметодика преподавания философии и культурологииen_US
dc.subjectаксиологическая составляющая воспитанияen_US
dc.titleУкраїнська народна казка як засіб національного виховання молоді під час викладання філософсько-культурологічних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article is devoted to the analysis of the possibilities of the use of a fairy-tale in the methodic work of the teacher of philosophy and culturology. In particular the attention is paid to the spiritual semantics of the Ukrainian folk fairy-tale as a source of ethnonational examples for the explanaition of the conceptual maxims of the students studying Humanitiesen_US
dc.description.abstractalt2Статья посвящена анализу возможностей использования сказки в методической работе преподавателя философии и культурологии. В частности, внимание уделяется духовной семантике украинской народной сказки как источнику этнонациональных примеров для объяснения умозрительных сентенций студентам-гуманитариям.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2012. — №1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE_1_1-19-24.pdfстаття176,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.