Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11503
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондар, Ю. С.-
dc.date.accessioned2016-10-06T12:03:44Z-
dc.date.available2016-10-06T12:03:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11503-
dc.descriptionБондар, Ю. С. Особливості корекції адиктивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально-психологічної реабілітації дітей / Ю. С. Бондар // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 139-142.en_US
dc.description.abstractДосліджуються методи подолання соціальної реабілітації дітей з адиктивною поведінкою, застосування напрацьованого досвіду сучасною педагогікою в організації виховного процесу, соціальній роботі, наголошується на його комплексному характерові й обов’язковому врахуванні індивідуальних особливостей особистості.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧДТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2)-
dc.subjectреабілітаціяen_US
dc.subjectсоціальна реабілітаціяen_US
dc.subjectвинятокen_US
dc.subjectrehabilitationen_US
dc.subjectsocial rehabilitationen_US
dc.subjectexclusionen_US
dc.subjectреабилитацияen_US
dc.subjectсоциальная реабилитацияen_US
dc.subjectисключениеen_US
dc.titleОсобливості корекції адиктивної поведінки підлітків в умовах центрів соціально-психологічної реабілітації дітейen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1We investigate methods to overcome the social rehabilitation of children and young people with addictive behavior, the use of accumulated experience of modern pedagogy in the organization of educational process, social work, emphasizes its integrated nature and obligatory consideration of the individual characteristics of the person.en_US
dc.description.abstractalt2Исследуется методы преодоления социальной реабилитации детей и молодежи с аддиктивным поведением, применение наработанного опыта современной педагогикой в организации воспитательного процесса, социальной работе, акцентируется на его комплексном характере и обязательном учете индивидуальных особенностей личности.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №1 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE1_2-139-142.pdfстаття161,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.