Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, А. А.-
dc.date.accessioned2016-10-16T07:58:07Z-
dc.date.available2016-10-16T07:58:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/11531-
dc.descriptionХарченко, А. А. Методологические особенности опережающего профессионального образования работников социальной сферы / А. А. Харченко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1 (2). - С. 238-245.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматриваются методологические особенности и социальные технологии разработки и реализации модели опережающего профессионального обучения работников социальной сферы. Раскрываются основные структурные составляющие личностно-ориентированного обучения, в том числе цели, задачи, мотивы, технологии, содержание и научные основы образования работников социальной сферы.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherЧернігів : ЧДТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 1 (2)-
dc.subjectструктурная модельen_US
dc.subjectопережающие обучениеen_US
dc.subjectинновационные технологииen_US
dc.subjectобразовательный продуктen_US
dc.subjectкреативная образовательная средаen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectвоспитаниеen_US
dc.subjectпрофессиональная деятельностьen_US
dc.subjectstructural modelen_US
dc.subjectoutstripping trainingen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjecteducational producten_US
dc.subjectcreative educational environmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectprofessional activitiesen_US
dc.subjectструктурна модельen_US
dc.subjectвипереджаюче навчанняen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectосвітній продуктen_US
dc.subjectтворче освітнє середовищеen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.titleМетодологические особенности опережающего профессионального образования работников социальной сферыen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article considers the methodological peculiarities and social technologies development and implementation of models of prior professional training for social workers. The authors describe the main structural components of personality-oriented education, including goals, objectives, motivations, technology, contents and foundations of education for social workers.en_US
dc.description.abstractalt2У статті розглядаються методологічні особливості та соціальні технології розроблення та реалізації моделі випереджаючого професійного навчання працівників соціальної сфери. Розкриваються основні структурні складові особистісно-орієнтованого навчання, в тому числі цілі, завдання, мотиви, технології, зміст та наукові основи освіти працівників соціальної сфери.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №1 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE1_2-238-245.pdfстаття196,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.