Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/11542
Назва: Інтерпретація як фактор формування нового художнього феномену
Автори: Ольховик, В. М.
Ключові слова: текст
інтерпретація
ідентичність
інтертекстуальність
text
interpretation
identity
intertextuality
интерпретация
идентичность
интертекстуальность
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів : ЧДТУ
Серія/номер: Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (3)
Короткий огляд (реферат): Теоретично окреслено категорію тексту через поняття інтерпретації, проаналізовано особливість вторинної природи феномену інтерпретації, оскільки вона містить тією або іншою мірою елемент наслідування пройденого, але в новій системі соціокультурних і естетичних зв’язків. Розглянуто проблему стосовно читача, надана класифікація його за трьома типами. Виявлено, що читач, як суб’єкт, орієнтований на сприймання, інтерпретацію та розуміння. Його роль досить вагома в комунікативному акті. З’ясовано, що згідно з вищенаведеним читач, як і автор, виступає інтерпретатором смислів через їх відтворення, (спів)творення, що є важливим для реалізації художнього феномену.
Опис: Ольховик, В. М. Інтерпретація як фактор формування нового художнього феномену / В. М. Ольховик // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2 (3). - С. 14-18.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/11542
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2013. — №2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AIE_2_3-14-18.pdfстаття335,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.